Sunday 27 October 2019

Saiful amin forex news


Sebelum masuk ke page utama saya nak pastikan untuk newbie yang ZERO tentang Forex. Sila baca capítulo 1 terlebih dahulu. Sehari sila fokus untuk 1 capítulo .. Lepas dah faham Capítulo 1 baru la masuk Capítulo 2. begitu jugak dengan Capítulo 2 .. begitu jugak selanjutnya. Saya tak mahu anda terus baca capítulo seterusnya tapi capítulo sebelum ni anda belum faham lagi trocadilho. Harap jelas ya disini .. Ramai newbie2 ada beritahu saya pening untuk fahamkan semua ni sedangkan baru juntar belajar arini dan semalam. huhu. Tiada trader ponami anton zero boleh faham semua ni dengan pantas dalam masa 24 jam. Semua ni memerlukan masa. Tapi dalam blog yang saya sediakan ni saya sudah memberikan penjelasan yang cukup jelas dan saya tidak memasukkan langsung tentang teknikal menggunakan fibonaci dan indikator. Jika saya masukkan bahagian ni mmng lagi merungsingkan ada untuk faham. ) Ok jika anda sudah jelas dengan penerangan diatas sila klik ENTER dibawah. Blogger templates Obter atualizações de e-mailforex peru foro forex sucursais eixo banco forex api php significado forex trading final de dia estratégias de negociação forex forex guvenilir fundamentos de negociação futuros e opções de energia download gratuito bollinger bandas desvios padrão khetwani forex como funcionam os sistemas de negociação eletrônicos calculadora de divisas bancárias China net forex compra mma forex dubai facebook locog diversidade e estratégia de inclusão dia de negociação forex forum mnc forex empresa não repaint forex mt4 indicadores download gratuito concurso forex setembro 2017 opções binárias sinais precisas pnb forex cartão quando trocam trocas opções expiram analisa berita forex hari ini Valuta sverige forex

No comments:

Post a Comment